Köszönöm, hogy megtisztelted látogatásoddal a honlapomat, egyben engedd meg, hogy bemutatkozzak:

Szentpéteri Zsolt vagyok, 1970-ben születtem Budapesten. Okleveles vegyészmérnökként végeztem 1997-ben a Budapesti Muszaki Egyetemen. Szabadalmi ügyvivoként dolgozom az S.B.G. & K Szabadalmi és Ügyvédi Irodáknál (ld: linkek, www.sbgk.hu). A szabadalmi ügyvivõt lényegében úgy tudnám definiálni, mint egy olyan ügyvédet, aki muszaki végzettséggel rendelkezik, és az iparjogvédelem területére (szabadalmak, védjegyek, ipari- és használati minták) specializálta magát.

Audi-mániám mellett szabadidom túlnyomó részét a vitorlázás tölti ki. Négy éves koromban kezdtem vitorlázni, 12 éves koromtól aktívan versenyzem. Sokfajta hajóosztályt kipróbáltam, de az igazi szerelem a kalóz maradt. Ez egy 5 m hosszú, 1,60 m széles kétszemélyes yolle, könnyen megvitorlázható, és eros szélben igazán élvezetes haladni vele. Bovebbet errol a hajóosztályról a www.pirat.hu oldalon, a Magyar Kalóz Osztályszövetség hivatalos honlapján találhattok.


Legénységemmel, Daniellával egy bajnoksági futamon Balatonfüred elott

Az autókkal közelebbi kapcsolatba 1992-ben, elso autóm (Golf I GTI) megvásárlásakor kerültem. Persze nem értettem még az autókhoz, így jól át is vertek a vásárlásnál, gyakorlatilag egy roncsot sóztak rám. Ettol rövidesen meg is váltam, és két év múlva lettem egy Golf II GTI boldog tulajdonosa. Ez már igazán jó autó volt, megbízható és igénytelen. Meghálálta a gondoskodást, a három év alatt leautózott több mint 120.000 km alatt semmi baja nem történt, soha nem hagyott cserben. Ezt egy Golf III VR6 követte, ami annak ellenére, hogy kiváló autó - és meg merem kockáztatni, hogy szinte az egyetlen törésmentes hazai VR6-os - volt, valahogy mégsem tudott annyira a szívemhez noni, mint a II-es GTI, könnyebben is váltam meg tole. Ezután - 1999-ben - óriási minõségi és teljesítménybeli ugrás következett: egy Audi RS2 Avant (www.rs2.hu). Nagyjából innentõl számítható az Audi-orület kezdete. Az autó mind a mai napig megvan, de csak keveset járok vele, foleg külföldre, és télen egyáltalán nem használom. 2000-ben jutottam egy másik autóritkasághoz, a "kis Audi"-hoz. Ez egy nagyon jópofa kis gép, a honlapon szintén olvashattok róla. Az Audi-mánia következo lépcsojét, egyben a jelen honlap fõ témáját képezo autó, a Sport Quattro replika 2003 március 24.-én készült el. Jelen pillanatban ebbol a három autóból áll a kis "flottám", de magamat ismerve, ezzel még korántsem értem a végére... :o)

Üdv: Zsolt