Míg az autó külseje nem hivalkodó, a belseje annál érdekesebb: a jelenlegi felállás szerint egy 2,2-es 20VT motor ketyeg benne, Kapitány-féle rallycross-turbóval, nagyobb intercoolerrel, RS2 befecskendezokkel, erosített V8/2,2 20VT kuplunggal és módosított elektronikával, a teljesítménye így 300 és 350 LE között lehet (még sosem mértük). A futómu és a fékrendszer egy S2-bol származik. Hosszú és göröngyös út vezetett idáig, de megérte. Az autó bitang erõs, emellett nagyon szolidan fogyaszt, és megbízható. Ez a hétköznapi autóm, használom városban is, de emellett ezzel húzom a hajót a különbözo vitorlásversenyekre, illetve ezzel járok gyorsulási versenyekre is. (www.gyorsulas.hu).
Igazi meglepetés-autó, sok komoly felso kategóriás
autó tulajdonosa nem szívesen emlékszik vissza egy-egy
találkozásra az autópályán... :o).
A video
2002. október 22.-én készült a Hungaroringen,
a West Gyorsulási versenyen. Az ezüst színu S2-est,
ami szintén nem széria gép, Farkas István
vezei. A futam a döntõbe jutásért ment, ahol
Falco és a GMC Syclone várta valamelyikünket. Bár
egy fél autóhosszal elõbb futottam be, a computer
mégis Istvánt hozta ki elsõnek. Végül
kiderült, hogy elromlott a mérõrendszer, és
a futamot meg kellett ismételni. Ott kb. egy autóhosszal
végeztem István elott, de arról sajnos már
nem készült felvétel. |
Ez a video
a 2002 október 22.-i, a Hungaroringen lebonyolított West
Gyorsulási Verseny 4. kategóriájának döntõje.
Az elõdöntoben Farkas Istvánt és az ezüst S2-t vertem ki, így kerültem össze Falco-val és a GMC-vel. A GMC - szokásához híven - brutálisan rajtolt, utána viszont egyértelmuen jobb volt a kis Audi. A felvételbõl már nem látszik, de kb. 1-1,5 m-rel kaptam ki. Falco ideje 8,912, az enyém 8,956 volt. |
A videón
a 2003 március 1.-i, a Hungaroringen megrendezett West Gyorsulási
Verseny 5.kategóriájának elodöntoje látható.
A fehér Audiban szintén egy 2,2 20VT motor muzsikál, állítólag mechanikus vezérléssel, utcai kuplunggal, és muködésképtelen differenciálzárral. Szépen ment az autó, de igazából nem volt ellenfél a kis Audinak. Ebben a futamban 9,004-es idot mentem, ami az aznapi este legjobb idoeredménye volt, beleértve a Speciál kategória autóit is. A döntoben ismét Farkas Istvánnal kerültem össze, ezúttal azonban o volt a jobb, így o állhatott a dobogó legfelso fokára. A döntoben érzésünk szerint Istvánnal ismét nagyon jó idoket mentünk, sajnos azonban az idoméro nem muködött..." |
A kis
Audi 1/8 mérföldes mérése. A mérést
Ave végezte (ave.fw.hu).Elég szépet lép
az autó és az ido sem rossz. Sajnos borzasztóan
meleg volt (30 Celsius fok felett), ezért nem jött ki teljesen
mire képes az autó. Másodikban rövid ideig
még így is 1,05 g-t produkált az gép!!! |